Bag denne hjemmeside står Politihistorisk Forening
CVR-nummer: 12722907
Adresse: c/o Hans Bundesen, Birkevej 25, 3660 Stenløse
Telefon: +45 20 42 19 30

Du er altid velkommen til at kontakte foreningen, hvis du har spørgsmål vedr. foreningen, vores håndtering af persondata eller ønsker at få oplyst, hvilke data vi ligge inde med om dig. Kontakt os her.

Browsing på www.politihistoriskforening.dk
Brugen af Politihistorisk Forenings hjememside er anonym. Foreningen registrerer ingen data, der kan bruges til at identificerer dig, med mindre du selv indsender persondata via vores webformularer eller på mail. Ingen persondata, vi modtager, videregives eller sælges til tredjepart, med mindre det drejer sig om kontingentopkrævning. Læs mere om dette nedenfor.

Sikker browsing
Vi anvender SSL/https, hvilket betyder, at trafikken på hjemmesiden bliver krypteret, så andre ikke kan opsnappe, at du besøger siden.

Medlemskab og datahåndtering
Hvis du er ansat i Politiet, overdrager vi dine data til Politiets Sprogforbund (politiets-sprogforbund.dk), som håndterer opkrævningen af kontingenter blandt politi-ansatte for os. Kontingentopkrævninger fra andre medlemmer foretages af Politihistorisk Foreningen selv, og medlemsdata deles ikke med 3. part.

Vi bruger G-mail som vores mailprogram
Politihistorisk Forening bruger Googles mailsystem: G-mail. Det betyder, at når du skriver til os på adressen: politihistorisk.forening@gmail.com sendes din mail til vores konto hos Goolges mailservice. Se evt. Googles privatlivspolitik her.

E-mail-adresser
Vær opmærksom på, at e-mailadresser, der optræder på hjemmesiden ikke refererer til sikre e-postkasser. Hvis din henvendelse indeholder oplysninger om forhold, som du mener, skal beskyttes, bør du anvende almindelig post i stedet for internettet.

Webformularer
Hvis din henvendelse indeholder oplysninger om forhold, som du mener, skal beskyttes, bør du anvende almindelig post eller telefon i stedet for internettet. Som ved almindelig e-mail-kommunikation bruger vi G-mail til indsamling af data fra webformularerne. Se afsnittet ovenfor: Vi bruger G-mail.

Publicering af artikler
Politihistorisk Forening udgiver artikler på hjemmesiden i denne sektion: www.politihistoriskforening.dk/artikler
Til publicering bruger vi udover vores egen hjemmeside udgivelsestjenesten: Issuu.com. Se evt. Issuu’s privatlivspolitik her